Tänään pääsin pitkästä aikaa ratsastamaan "kunnolla". Ravailemaan ja kaikkea :-). Mulla on hevonen ollut vammautumisen vuoksi puolisen vuotta kuntoutuksessa ja nyt pitäisi pikkuhiljaa alkaa lisätä rasitusta enenevissä määrin, mutta aika hiljaista se näillä pakkasilla on ollut. Mun on vaikea pitää omaa motivaatiota yllä, jos en pääse kunnolla treenaamaan ja kisaamaan ja nyt sitten vielä näiden pakkasten takia on meno ollut lähinnä hissuttelua, joten olisi kyllä tosi ihanaa, jos nämä pakkaset vähän hellittäisi. Saa olla lunta ja pakkasta, mutta molempia kohtuullisissa määrin, kiitos :-).

Muuten meneekin ihan putkeen:

1. laihdutan väh. 6 kg (lähtötilanne 69,7 kg, pituutta 170 cm -> pitää laihduttaa, kun pituutta tuskin tulee lisää ;-)
Mä aloin tänään oikein miettiä, että kuinka vähän mulla on nyt tän viikon aikana mennyt rahaa, kun en ole joka päivä käynyt ostamassa mässyä. Että ei pelkästään se lihominen, mutta myös se rahanmeno. On kyllä ollut hyvä viikko ja olen so so happy, että olen jaksanut tsempata. Tänään jäi liikkuminen kyllä tallihommien takia vähän vähälle, mutta kovin olen terveellisesti syönyt.

2. käytän hammaslankaa ainakin kolme kertaa viikossa
Hammaslankapäivä. Ikenet alkaa selvästi tottua puulaamiseen, kun eivät jaksa edes kipuilla. Hohtavan valkoista hymyä mulla ei vieläkään ole, et kyllä mä kohta sen tahnan huijaukseksi osoitan ;-)...

3. juon vettä min. 2 joululahjasporttipullollista päivässä (edit 4.1.2010 -> täytyy luovuttaa, ei kykene juomaan kuin pullollisen plus ruokavedet)
Mulla varmaan kasvaa kohta vesipullo käteen kiinni. Tänäänkin kuljin pitkin duunia se kourassa.

4. nukun enemmän
I´m so so proud of myself! Menin eilen kymmeneltä sänkyyn ja luin siinä hetken kirjaa ja sitten aloin nukkua. Ei se uni ihan heti tullut, mut ehkä mä pikkuhiljaa saan unirytmin käännettyä.

5. ajattelen positiivisemmin
Mä en tiedä mikä muhun on mennyt, en mä normisti näin positiivinen ole :-)!

6. stressaan vähemmän töistä
Ihan ihme juttu, mutta jälleen tänään mulla on ollut tosi stressitön olo. Ei se mielenrauhan löytäminen nyt näin helppoa voi olla...?

7. en mene räjähtäneen näköisenä töihin / nukkumaan meikit naamassa
Oi, mä olin kyllä aika tyylikkäänä (omassa sarjassani) tänään töissä. Meillä on vain muutama niin tyylikäs tyyppi töissä, et ihan nukkavierultahan mä heidän rinnallaan näytän, mut yritys hyvä kymppi kuitenkin.

8. näen enemmän rakkaitani
On se vain niin, et ei näin arkisin kyllä ketään ehdi nähdä, kun on työt, koira ja hevonen. Veljen lapsia haluaisin kyllä nähdä paljon enemmän. PItäisköhän alkaa kerran viikossa kurvata kodin sijaan heille yökylään? Jos senkin vain ottaisi tavaksi, niin ehkä mä oikeasti näkisin heitä enemmän.

9. en ärsyynny niin helposti (varsinkaan rakkaalle äidilleni)
No problemos.

10. tulen onnelliseksi
Onni on...
- uskolliset ,karvaiset ystävät
- viihtyisä, kaunis koti
- kultaakin kalliimpi terveys

Huomenna on punnituspäivä!